احتمالاً شما هم صفحه ای شخصی یا عمومی برای تبلیغ کسب‌وکار خودتان در اینستاگرام ایجاد کردید . اما آیا با نحوه‌ی جذب مخاطبین بیشتر آشنا هستید؟

دنیای دیجیتال و تکنولوژی های گسترده ، داشتن کسب درامد بالاتر برای رفع نیازهای مختلف را می‌طلبد . یکی از این راه‌ها ، ایجاد کسب‌وکارهای اینترنتی است . محبوبیت دیجیتال مارکتینگ به خاطر ، سرعت‌بالا، گستردگی موضوعات و  رشد کسب و کارها است.

در این سری موضوعات ، به بررسی جزئی راه‌های افزایش مخاطبین ،دیجیتال مارکتینگ و راه‌های رونق کسب‌وکار در اینستاگرام پرداخته و به‌صورت جزئی و دقیق  همراه شما هستیم.

مردم  محصول شمارا می‌خرند؟

اصلی‌ترین نکته در گسترش کسب‌وکار ، داشتن محصولی ارزشمند است . ماهیت کسب‌وکار شما ، میزان رشد شمارا تعیین خواهد کرد . محصولی که طبق نیاز و خواسته‌های رایج مردم نباشد ، اغلب نمی‌تواند درامد زایی مناسبی داشته باشد . پس اولین قدم برای جذب مخاطبین  بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ، یوتیوب و حتی توییتر ،   هدفمند بودن کسب‌وکار برای قشر گسترده‌ای از مردم است . مثلاً صفحات آشپزی  قشر گسترده‌ای از ن را به خود جذب کرده‌اند و این اولین برگ برنده است .

فقط این نکته بسیار مهم است که محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید ، لازم نیست  اولین و منحصربه‌فرد باشد. نکته‌ی جالب اینجاست که می‌توانید با تکنیک‌های کاربردی ، محصولی معمولی را به بهترین نحوه ارائه کرده و مخاطبین خاص خود را جذب کنید .

بنابراین داشتن محتوای خاص و حرفه‌ای  و سپس بیانی متفاوت برای معرفی محصول ، شمارا به گوی موفقیت و بیشتر کسب‌وکارتان ، نزدیک می‌کند .

 در ادامه با ما همراه باشید تا این تکنیک‌های مؤثر را مرور کنیم.


وبلاگ شخصی محمدرضا دهقانی کسب‌وکار ,مخاطبین ,اولین ,محصولی ,محصول ,اینستاگرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

DotNek app development دانشجو فوتبال یونیفورم، اخبار اختصاصی لباس تیم ها دریچه سلامت کسب درامد از اینترنت خرید اینترنتی جان موزیک