احتمالاً شما هم صفحه ای شخصی یا عمومی برای تبلیغ کسبوکار خودتان در اینستاگرام ایجاد کردید . اما آیا با نحوهی جذب مخاطبین بیشتر آشنا هستید؟
دنیای دیجیتال و تکنولوژی های گسترده ، داشتن کسب درامد بالاتر برای رفع نیازهای مختلف را میطلبد . یکی از این راهها ، ایجاد کسبوکارهای اینترنتی است . محبوبیت دیجیتال مارکتینگ به خاطر ، سرعتبالا، گستردگی موضوعات و رشد کسب و کارها است.
در این سری موضوعات ، به بررسی جزئی راههای افزایش مخاطبین ،دیجیتال مارکتینگ و راههای رونق کسبوکار در اینستاگرام پرداخته و بهصورت جزئی و دقیق همراه شما هستیم.
مردم محصول شمارا میخرند؟
اصلیترین نکته در گسترش کسبوکار ، داشتن محصولی ارزشمند است . ماهیت کسبوکار شما ، میزان رشد شمارا تعیین خواهد کرد . محصولی که طبق نیاز و خواستههای رایج مردم نباشد ، اغلب نمیتواند درامد زایی مناسبی داشته باشد . پس اولین قدم برای جذب مخاطبین بیشتر در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام ، یوتیوب و حتی توییتر ، هدفمند بودن کسبوکار برای قشر گستردهای از مردم است . مثلاً صفحات آشپزی قشر گستردهای از ن را به خود جذب کردهاند و این اولین برگ برنده است .
فقط این نکته بسیار مهم است که محصول یا خدماتی که ارائه میدهید ، لازم نیست اولین و منحصربهفرد باشد. نکتهی جالب اینجاست که میتوانید با تکنیکهای کاربردی ، محصولی معمولی را به بهترین نحوه ارائه کرده و مخاطبین خاص خود را جذب کنید .
بنابراین داشتن محتوای خاص و حرفهای و سپس بیانی متفاوت برای معرفی محصول ، شمارا به گوی موفقیت و بیشتر کسبوکارتان ، نزدیک میکند .
در ادامه با ما همراه باشید تا این تکنیکهای مؤثر را مرور کنیم.
وبلاگ شخصی محمدرضا دهقانی کسبوکار ,مخاطبین ,اولین ,محصولی ,محصول ,اینستاگرام منبع
درباره این سایت