مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اصول ، شیوه ها و دستورالعمل هایی که یک سازمان هنگام تعامل با مشتریان خود دنبال می کند ، اشاره دارد. از دیدگاه سازمان ، این کل روابط شامل تعامل مستقیم با مشتری مانند فرآیندهای و خدمات مرتبط با آن و پیش بینی و تحلیل روندها و رفتارهای مشتری می شود. در نهایت ، CRM به منظور ارتقاء تجربه کلی مشتری خدمت می کند.


وبلاگ تخصصی کسب و کار مشتری ,مدیریت ارتباط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی دانلود بازی و برنامه اندروید ارزان سرا گلشن چت اصلی|چت گلشن|چت روم گلشن|محبوب فان ارزان سرا تخفیف دونی خط نمایشگاه ـ فیرلاین آقای وکیل شیراز بهترین مطالب , wifi , اینترنت