مدل کسب و کار یک شرکت برای سودآوری است . این کالاها یا خدماتی را که تجارت به خواهد رساند ، بازار هدف مورد نظر خود و هزینه های پیش بینی شده خود را مشخص می کند.

یک تجارت جدید در توسعه باید دارای یک مدل تجاری باشد ، در صورتی که فقط برای جذب سرمایه گذاری ، به جذب آن در استعداد و ایجاد انگیزه در مدیریت و کارمندان کمک کند. مشاغل تأسیس شده مجبورند برنامه های تجاری خود را بار دیگر مورد بررسی و به روزرسانی قرار دهند یا در پیش بینی روندها و چالش های پیش رو ناکام باشند. سرمایه گذاران باید برنامه های تجاری شرکت هایی که به آنها علاقه مند هستند را بررسی و ارزیابی کنند.


وبلاگ تخصصی کسب و کار تجاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دابسمش دختری از تبار مهر سیستم های تهویه مطبوع محیطی سراج ابوالفضل علافیان (دبیرستان باقرالعلوم بادرود) آهنگ های جدید یادبگیربرو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان