مدل کسب و کار یک شرکت برای سودآوری است . این کالاها یا خدماتی را که تجارت به خواهد رساند ، بازار هدف مورد نظر خود و هزینه های پیش بینی شده خود را مشخص می کند.
یک تجارت جدید در توسعه باید دارای یک مدل تجاری باشد ، در صورتی که فقط برای جذب سرمایه گذاری ، به جذب آن در استعداد و ایجاد انگیزه در مدیریت و کارمندان کمک کند. مشاغل تأسیس شده مجبورند برنامه های تجاری خود را بار دیگر مورد بررسی و به روزرسانی قرار دهند یا در پیش بینی روندها و چالش های پیش رو ناکام باشند. سرمایه گذاران باید برنامه های تجاری شرکت هایی که به آنها علاقه مند هستند را بررسی و ارزیابی کنند.
وبلاگ تخصصی کسب و کار تجاری منبع
درباره این سایت