تبعیض قیمت یک استراتژی است که براساس آنچه نده فکر می کند می تواند مشتری را به توافق برساند ، قیمت های متفاوتی را برای همان محصول یا خدمات مشابه به مشتریان متهم می کند. در تبعیض قیمت خالص ، هر مشتری حداکثر قیمتی را که پرداخت می کند متهم می کند. در اشکال رایج تر تبعیض قیمت ، نده مشتریان را به صورت گروهی بر اساس ویژگی های خاص قرار می دهد و قیمت هر گروه را متفاوت می کند.


وبلاگ تخصصی کسب و کار قیمت ,تبعیض ,تبعیض قیمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارشناسی ارشد کارآفرینی پیام نور مازندران معرفی سایت های صنعتی رولیک و نوار نقاله و کانوایر نسترن نامه تجویز انواع سمعک گوش نامرئی اینجا همه چی هست فروشگاه لوله و اتصالات فولادستان شادمانه ستاره های ستارگان چشاتو... خريد ماسك صورت پارچه ای رنگی طرح دار دخترانه پسرانه 2021