خدمات مشتری ، تعامل مستقیم یک به یک بین مصرف کننده در حال و نماینده شرکتی است که اقدام به آن می کند. بیشتر خرده ان این تعامل مستقیم را یک عامل مهم در تضمین رضایت ار و تشویق تجارت تکرار می دانند.

حتی امروزه ، هنگامی که بخش اعظم مراقبت از مشتری توسط سیستم های خودکار سرویس انجام می شود ، گزینه صحبت با یک انسان در بیشتر مشاغل ضروری به نظر می رسد. این جنبه اصلی خدمتگزار-رهبری است .


وبلاگ تخصصی کسب و کار مشتری ,تعامل مستقیم ,خدمات مشتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای ???? پدرو رودریگز روژین پلاست اینجا همه چی هست سریال ناب فروشگاه تجهیزات ایمنی ایران دانلود فایل alenarbuabe5 Log