خدمات مشتری ، تعامل مستقیم یک به یک بین مصرف کننده در حال و نماینده شرکتی است که اقدام به آن می کند. بیشتر خرده ان این تعامل مستقیم را یک عامل مهم در تضمین رضایت ار و تشویق تجارت تکرار می دانند.

حتی امروزه ، هنگامی که بخش اعظم مراقبت از مشتری توسط سیستم های خودکار سرویس انجام می شود ، گزینه صحبت با یک انسان در بیشتر مشاغل ضروری به نظر می رسد. این جنبه اصلی خدمتگزار-رهبری است .


وبلاگ تخصصی کسب و کار مشتری ,تعامل مستقیم ,خدمات مشتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دات مووی | دانلود فیلم و سریال مجله خرید تو - راهنمای خرید آزمون یار کاربست فناوری در یادگیری کانون قرآن عترت دانشگاه آزاد اسلامی تفرش سادات پلیمر البرز | تولید انواع شیلنگ ،نوار ,تسمه , روکش پی وی سی دانلود فایل های کمیاب آموزش ادوردز جامع ترین خبرنامه تخصصی شهر کاشان